Woodbury Premium Outlet

22 augustus 2017 - Poughquag, Verenigde Staten

Shop 'till you drop! Nou, dat hebben we gedaan! Vanmorgen zijn Ann en ik richting de outlet gegaan in Woodbury. Rond 11.30 uur kwamen we aan en we zijn er pas rond 16.30 uur vertrokken. Ann was nog nooit zo lang in de outlet geweest, maar op de een of andere manier vloog de tijd. En het was heel leuk om samen te shoppen. Ann ontpopte zich tot een ware personal shopper, vond leuke dingen die ik niet zag hangen of staan. En ze had engelengeduld als ik twijfelend tussen de rekken stond om iets wel of niet te kopen. Telkens besloot ik het wél te doen haha!

De outlet was enorm! Zo ontzettend veel winkels en zo ontzettend veel keuze. En de discounts waren enorm. Bijvoorbeeld Kate Spade, een bekend tassenmerk. Niet alleen kreeg je 60% korting, daar bovenop kreeg je nog eens 20%. Je verdiende daar dus praktisch geld, in mijn geval in de vorm van een heel leuke tas en een vintage look portemonnee ;) Verder truitjes geshopt bij Tommy Hilfiger, blouses bij Ralph Lauren, schoenen bij Steven Madden en een broek bij GAP. Ik voelde me bijna een filmster dat ik al deze winkels inliep én daadwerkelijk uitstapte met gevulde tasjes. Ideaal die outlets! Nu nog bedenken hoe ik het mee terug ga nemen naar Nederland haha!

Op de terugweg hebben we mijn rental car teruggebracht naar een Hertz in de buurt. Dat was heel makkelijk geregeld en scheelt me weer de tocht langs Manhattan richting het drukke JFK vliegveld. Donderdag dus met de trein de stad in.

Eenmaa terug waren Ann en ik best wel uitgeteld, zowel financieel als fysiek ;) Dus besloot Ann om een pizza te bestellen. En tot mijn grote vreugde was het zo'n echte grote Amerikaanse pizza ter grootte van een salontafel! Hij smaakte heerlijk, zeker met de gin tonic, en vodka sprite voor Ann, die we zelf hadden gemaakt.

Terwijl we nog lekker van de inmiddels afgekoelde avond zaten te genieten op de veranda achter het huis, kwam de buurman langs. Hij bracht een zelf verbouwde komkommer en een bakje tomaten. Toen hij te lang wegbleef, kwamen zijn twee dochters hem halen. Ik vond het heerlijk om eerst te luisteren naar het gesprek tussen de buurman en Paul en Ann over wie op welk moment wel of niet zijn gras mag maaien en tot welke hoogte, en om vervolgens te luisteren naar twee bijdehante Amerikaanse kinderen die bijna de 'tooth fairy' waren misgelopen toen een losgelaten melktand bij het schoonmaken door de gootsteen was gespoeld. Ach, waar een mens al niet blij van kan worden ;)

Ik heb het hier al vaak gezegd, maar het is echt heel leuk bij Ann en Paul. Het is gezellig en ze zijn samen ontzettend leuk! Ze zijn lief voor elkaar en leuk tegen elkaar. Absoluut een goed voorbeeld van een gelukkig huwelijk van twee mensen samen die toch hun eigen persoon zijn! Morgen gaan we met elkaar naar de Farm Fair. Koeien omduwen en hoefijzers gooien beeld ik me zo in ;)

1. Lydia:
    23 augustus 2017
    Ohhh leuk! Laat je alles zien als je thuis bent? Je hebt toch niet weer een leren tas in rechthoekige vorm in bruintint gekocht?
  2. Marit:
    23 augustus 2017
    Jeeeeeeetje wat een spullen! Lekker bezig, we verwachten wel een modeshow nu he. Nog even genieten en doe Paul en Ann maar een dikke knuffel namens mij omdat ze zo goed voor je zorgen. Hebben ze al een bed & breakfast? Ik zou zo boeken
  3. Sanne:
    23 augustus 2017
    Waaaaa shoppen kan soms zo therapeutisch werken! Ik ben super benieuwd naar je nieuwe outfits (en je cowboy boots natuurlijk!). Geniet nog van de laatste paar daagjes, dikke kus!