Dutchess County Fair

23 augustus 2017 - Poughquag, Verenigde Staten

Weliswaar geen koeien omgeduwd of hoefijzers gegooid, maar de Dutchess County Fair was een hele belevenis! Heel Amerikaans met overal eettentjes, attracties en grote schuren met koeien, geiten, kippen en konijnen.

We hebben er maar liefst drie uur rond gelopen. De grappigste dingen gezien, zoals verspringen met honden - ze sprongen in een zwembad - en een piggy race. We hadden gewed op Katy Piggy Perry, ze lag aan kop, maar net voor de finish werd ze ingehaald door Britney Spareribs haha, daar ging de buit ;)

We hebben gegeten op zo'n groot plein met allerlei verschillende food stands. En als toetje hebben Ann en ik een fried oreo geprobeerd, een oreo koekje in deegbeslag en dan gefrituurd. Een hap suiker, maar toch best lekker!!

We hebben nog wat rondgelopen langs de hal met alle prullaria en lokale souveniertjes. Ook hebben we lokale cider geproefd en gekocht! En als kers op de taart, heb ik een gigantisch grote koe geaaid!! Al met al een bezoek om niet meer te vergeten dus ;)

Bij thuiskomst alvast gedag gezegd tegen Paul. Hij moet morgen werken en is al vroeg van huis. We hebben dikke knuffel gegeven en hij drukte me op het hart dat ik altijd welkom ben, en dat ik ook iemand mee mag nemen, dus... Wie wil?? ;) Als 'afscheidscadeau' heb ik ze bloemen gegeven, een stoffen muis voor kat Darius en een giftcard van AirBnB, waarvan ik natuurlijk hoop dat ze die in Nederland gaan gebruiken volgende zomer!!

Morgen naar New York City! Helaas moest Audrey onze date voor 's avonds verplaatsen naar brunch zaterdagochtend. Mijn 'extra' avond in NY nu anders invullen dus. Daar ga ik tijdens de treinreis vanuit Poughquag eens rustig over nadenken!

1. Kiki:
    24 augustus 2017
    Ja ik! ;-) heerlijk dat je het amerikaanse leven zo mee mag maken!
  2. Sofie:
    24 augustus 2017
    Yeah! Koeien geknuffeld! Die kan je afstrepen ;)
  3. Lucien:
    24 augustus 2017
    Katy piggy Perry verloren van Britney Spareribs!? :( no way.. Ben al heel de dag van slag.. Geniet van je laatste dagen in NYC en probeer eens te bellen als ik ook thuis ben!? ;)